FAQ
TILAUKSENI
TILAUKSENI
En saanut tilausvahvistusta:
Tarkista, päätyikö vahvistus roskapostikansioon. Jos et ole saanut tilausvahvistusta seuraavana päivänä ostoksen jälkeen, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa hello@wowbrow.com.
Voinko muuttaa tilaukseni osoitetta tai muita tietoja?
Lähetä meille viesti osoitteeseen hello@wowbrow.com ja kerro tilausnumerosi, niin katsomme, onko muutos mahdollinen. Valitettavasti, jos tilaus on jo käsitelty, muutokset eivät ole mahdollisia.
Haluan lisätä tuotteen tilaukseeni. Miten teen sen?
Valitettavasti emme voi lisätä tuotetta jo olemassa olevaan tilaukseen.
Sain viallisen tuotteen:
Voi ei! Olemme todella pahoillamme! Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hello@wowbrow.com, kuvaile ongelma ja liitä mukaan valokuva tai video, jossa näkyy tuotteen vika. Jos ostit tuotteen myymälästä ja sait viallisen tuotteen, noudata kyseisen jälleenmyyjän reklamaatiokäytäntöä.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Lähetä meille viesti mahdollisimman pian osoitteeseen hello@wowbrow.com, niin tarkistamme tilanteen. Jos tilauksesi on jo lähetetty, sinun täytyy palauttaa se.
Haluan palauttaa tilaukseni:
Totta kai voit palauttaa tilauksesi! Löydät kaikki ohjeet siitä, miten toimia, täältä. Huomioithan, että tuote tulee palauttaa alkuperäisessä, avaamattomassa pakkauksessaan, jotta voimme hyväksyä palautuksen.
Sain väärän tuotteen tai tilauksestani puuttuu tuote. Mitä teen?
Olemme pahoillamme, että sait väärän tuotteen tai jokin tuote puuttuu. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hello@wowbrow.com, niin autamme sinua asiassa.
TOIMITUS
TOIMITUS
Kuinka pitkä toimitusaika on?
Toimitusaikamme on 2–7 arkipäivää Pohjoismaiden alueella.
Mikä on ilmaisen toimituksen raja?
Tarjoamme ilmaisen vakiotoimituksen kaikkiin tilauksiin Ruotsiin ja Norjaan. Toimituskulut muihin maihin näkyvät ostoskorissasi.
Täytyykö minun maksaa tullit ja verot?
Kaikkiin Norjan ja Ruotsin sisäisiin tilauksiin tullit ja verot sisältyvät kokonaissummaan kassalla.
Mihin maihin toimitatte?
Eurooppa: Norja, Ruotsi, Suomi, Tanska, Alankomaat ja Belgia.
Valitettavasti emme tällä hetkellä toimita muihin maihin.
TUOTETIEDOT
TUOTETIEDOT
JAKELU
JAKELU
Voinko myydä tuotteitanne salonissani tai liikkeessäni?
Olemme innoissamme siitä, että haluat myydä tuotteitamme salonissasi tai liikkeessäsi! Kaikissa jakeluasioissa Skandinaviassa upea yhteistyökumppanimme Mentellow on valmis auttamaan. Ota heihin yhteyttä osoitteessa order@mentellow.com, niin he hoitavat loput.
SUHTEET JA YHTEISTYÖT
SUHTEET JA YHTEISTYÖT
Minulla on yhteistyöpyyntö:
Rakastamme työskennellä ihmisten kanssa! Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen collaboration@wowbrow.com. Jos uskomme, että olet oikea match, otamme sinuun yhteyttä.